Rodzaj noclegu
wszystkie
Schowek (10 ofert)

Twoje uwagi

  • Centrum Pomocy Technicznej

  • telefon: 512-444-882 lub 12-378-93-51, pn-pt w godz. 9-17
  • e-mail: pomoc@e-turysta.pl
Kontakt
Pracujemy nad tym, aby korzystanie z serwisu noclegowego e-turysta.pl było jak najprostsze i intuicyjne. Jeżeli jednak natknęli się Państwo podczas korzystania z serwisu na jakieś trudności, wystąpiły jakieś błędy lub chcą Państwo o coś zapytać, prosimy skorzystać z poniższego formularza kontaktowego.

Najpierw prosimy o zapozanie się z listą najczęściej zadawanych pytań, być może rozwiązanie problemu znajdzie się tam.
pola wymagane zostały oznaczone symbolem
  • e-turysta spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k.

  • Serwis noclegowy e-turysta.pl
  • Adres siedziby:
  • ul. Albatrosów 1
  • 30-716 Kraków
  • fax: 12 378-93-61
  • NIP: 6793026999

FAQ

Zarządzanie kontem
Nie mogę się zalogować na konto - jakie są możliwe przyczyny?
Jeżeli po kilku próbach logowania nadal widzisz komunikat "Próba logowania zakończyła się niepowodzeniem", oznacza to, że wpisujesz złe hasło do swojego konta lub zły adres e-mail na jaki się rejestrowałeś. Spróbuj wpisać hasło ręcznie, zamiast zaznaczać je i kopiować. Jeżeli to nie pomoże, to spróbuj skorzystać z opcji "Zapomniałeś hasła?" opisanej poniżej. Jeśli i ta operacja nie pomoże, to być może Twoje konto jest nieaktywne lub występuje jakiś inny problem. Skontaktuj się z nami przez powyższy formularz kontaktowy.
Jak odzyskać hasło do konta?
Jeżeli nie pamiętasz swojego hasła do konta, nie powinieneś ponownie się rejestrować, gdyż zdublowane konta będą usuwane przez redakcję serwisu. Zamiast tego skorzystaj z opcji "Zapomniałeś hasła?", która znajduje się pod formularzem logowania na stronie głównej i na stronie logowania. Po kliknięciu otworzy się formularz, w który należy wpisać adres e-mail na jaki kiedyś się rejestrowałeś oraz kod z obrazka. Ponieważ dla bezpieczeństwa użytkowników wszystkie hasła są szyfrowane i nie da się ich odczytać, nie otrzymasz swojego starego hasła. W zamian w mailu otrzymasz link, po kliknięciu którego będziesz mógł ustawić swoje nowe hasło. Jest to link jednorazowego użytku.
Jak mogę zmienić hasło?
Hasło otrzymane od serwisu możesz zmienić poprzez zalogowanie się na swoje konto i wybranie opcji "Zmiana hasła". Zostaniesz poproszony o przypomnienie starego hasła i następnie podanie nowego, które musisz wpisać dwukrotnie. Jeżeli nie pamiętasz hasła to powinieneś skorzystać z procedury odzyskiwania hasła opisanej powyżej.
Zarządzanie obiektami
Nie mogę znaleźć swojego ogłoszenia na liście – dlaczego?
Najczęstszym powodem jest podanie przy dodawaniu obiektu w serwisie błędnej miejscowości lub niewybranie miejscowości z listy naszych sugestii, ewentualnie podanie błędnego regionu. Jeżeli w nazwie miejscowości wpisałeś jakieś dodatkowe informacje np. dzielnicę lub jakiś tekst np. "okolice Torunia" to Twój obiekt będzie niedostępny dla osób szukających obiektów dokładnie po nazwach miejscowości. Kolejną możliwością jest podanie w wyszukiwarce niewłaściwej miejscowości.
Innym przypadkiem jest poszukiwanie obiektu w niewłaściwej kategorii. Jeśli oferta jest w kategorii np. "hotele" to nie będzie widoczna w kategorii "kwatery prywatne". Staraj się odszukać swoją ofertę w prawidłowej kategorii bądź nie definiując wcale poszukiwanych kategorii - wtedy zostaną wyświetlone wszystkie noclegi z danej miejscowości lub regionu.
Chcę zmienić dane w prezentacji obiektu – jak to zrobić?
Jeśli chcesz zmienić dane w swojej prezentacji (np. dodać ofertę specjalną lub zmienić cenę) w serwisie e-turysta.pl, to musisz się najpierw zalogować do swojego Panelu Klienta. Następnie po zalogowaniu należy odnaleźć w menu blok danych zatytuowaych "Dane obiektu" i wybrać odpowiednią opcję.