Informujemy, iż na naszych stronach w celach świadczenia usług stosujemy pliki cookies i podobne technologie. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz zmienić te ustawienia, dowiedz się więcej z Polityki Prywatności.
Zamknij

Profil użytkownika

O mnie

wiktor oktor (Kilarek)
ukryto

Zainteresowania

Ulubione formy spędzania wolnego czasu: nad morzem, w górach, nad jeziorem, w terenie zalesionym, w mieście, na wsi, agroturystyka

Oceny obiektów noclegowych

Dom Pracy Twórczej i Wypoczynku Wojtuś
Polecany obiekt: Dom Pracy Twórczej i Wypoczynku Wojtuś w Bukowinie Tatrzańskiej
18 czerwca 2014 11:54
Dziękujemy za doskonałe warunki pobytu. Tamtejszą gościnnością jestesmy wręcz oczarowani. Dawno nie mieliśmy przebywać w tak klimatycznym domu wypoczynkowym. Smaczne jedzenie, czyste i duże pokoje. Cena pobytu niezbyt wysoka, za to pękne okolice warte uwagi i zwiedzenia.
Gospodarstwo Karolina
Polecany obiekt: Gospodarstwo Karolina w Hubie
14 lutego 2014 11:10
Wcześniej wystawiłem ocenę bardzo dobrą dziś chciałbym wszystkich zachęcić do odwiedzenia tego miejsca. Naprawdę warto, wystarczy obejrzeć zdjęcia. Jest tam czadowo
Agroturystyka "Żurawi Krzyk"
Polecany obiekt: Agroturystyka "Żurawi Krzyk" w Radowie Małym
4 września 2013 08:55
Fajnie że wraz z żoną się zatrzymaliśmy w tym miejscu. Pogoda nam dopisała i mogliśmy skorzystać z kąpieli wodnych i słonecznych. Z resztą i tak było wiele atrakcji że nawet w niepogodę byłoby co robić. Chyba też przyjedziemy tu za rok bo to miejsce ma swój urok i smak.
Ocena: 5/5
Apartamenty Hotelowe "Pod Aniołem"
Polecany obiekt: Apartamenty Hotelowe "Pod Aniołem" w Kazimierzu Dolnym
7 sierpnia 2013 09:39
Jak najbardziej polecam się tam zatrzymać. Naprawdę warto. Szczególnie jak ktoś sobie ceni komfort i spokój. Bardzo prestiżowy hotel i jest znakomicie zlokalizowany
U Lampy
Polecany obiekt: U Lampy w Zakopanem
7 sierpnia 2013 08:49
W tym roku mam bardzo intensywne wakacje zajrzałem znowu do Zakopanego z rodzinką i zatrzymałem się w tym domu wypoczynkowym. Fajna lokalizacja. Wszędzie było blisko. gdy była piękna pogoda wybieraliśmy się w góry albo do aqua parku a jak była brzydka to zostawaliśmy w dw a tam lubiliśmy pograć w bilard. Było bardzo fajnie
Willa Lala - noclegi + posiłki
Polecany obiekt: Willa Lala - noclegi + posiłki w Szczawnicy
1 sierpnia 2013 11:06
Bardzo fajny obiekt. chciałbym polecić ze względu na pyszne posiłki. dostałem tam też pokój z balkonem na którym spędzałem wieczory. Kiedy było brzydko mogłem sobie posiedzieć przed tv wybór kanałów był spory :)
Dom wypoczynkowy "Bursztyn"
Polecany obiekt: Dom wypoczynkowy "Bursztyn" w Dźwirzynie
29 lipca 2013 12:21
Bardzo dobrze wyposażony obiekt. Czułem się tam znakomicie. Szybko tam naładowałem baterie no a morze było piękne. Pogoda dopisała aż żal było wracać